مراحل تشکیل پرونده و مدارک مورد نیاز جهت اخذ وام مسکن
1 – ارائه اصل سند تک برگی ِ پروانه ِ پایانکار ِ قولنامه و شناسنامه خریدار جهت ارائه نامه استعلام از شهرداری الزامی میباشد .
2 – مشتری میبایست قبل از تشکیل پرونده پاسخ نامه صادره از بانک را از شهرداری اخذ نموده و هنگام تشکیل پرونده به همراه خود داشته باشد .
3 – افتتاح حساب مسکن کارت توسط خریدار1 – ارائه اصل سند تک برگی ِ پروانه ِ پایانکار ِ قولنامه و شناسنامه خریدار جهت ارائه نامه استعلام از شهرداری الزامی میباشد .
2 – مشتری میبایست قبل از تشکیل پرونده پاسخ نامه صادره از بانک را از شهرداری اخذ نموده و هنگام تشکیل پرونده به همراه خود داشته باشد .
3 – افتتاح حساب مسکن کارت توسط خریدار
4 – حضور خریدار ِ فروشنده و ضامن جهت تشکیل پرونده الزامی میباشد .
5 – تشکیل پرونده در ایام هفتهاز شنبه تا چهارشنبه قبل از ساعت 11:30 انجام پذیر میباشد .
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده
1 – اصل سند مالکیت به صورت تک برگی + فتوکپی پشت و روی آن .
2 – اصل شناسنامه و کارت ملی خریدار یا خریداران + فتوکپی از تمام صفحات .
3 – اصل شناسنامه و کارت ملی فروشنده یا فروشندگان + فتوکپی .
4 – اصل پروانه ساختمان + فتوکپی از تمام صفحات آن و یا کپی برابر اصل ( توسط شهرداری ) .
5 – اصل پایانکار + کپی یا کپی برابر اصل آن ( توسط شهداری ) .
6 – اصل بنچاق + فتوکپی .
7 – اصل قولنامه + فتوکپی بدون درج کلمه رهن و اجاره
8 – در مواردی که سند مالکیت سند مادر ( زمین ) باشد کپی برابر اصل صورتمجلس تفکیکی ار دفترخانه ای که اصل آن را دارد ( تمام صفحات ) و اصل و کپی نقشه تفکیکی .
9 – گواهی کسر از حقوق
10 – اصل شناسنامه و کارت ملی افراد تحت تکفل خریدار + فتوکپی آنها